بیوگرافی کامل فرناندو تورس
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید....... این وبلاگ محبوب ترین تیم جهانه! نظرات خودتونو حتما بگید دوستان.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 77351
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1

تعبیر خواب آنلاین

Chelsia FC
ورزشی
چهار شنبه 20 مهر 1398برچسب:, :: 14:47 ::  نويسنده : علی همتی

دیوانه و متعصب

فرناندو خوزه تورس سانز در ۲۰ مارچ سال ۱۹۸۴ در شهری در نزدیکی مادرید اسپانیا به دنیا آمد . او که هم اکنون عضو تیم باشگاهی چلسی می باشد فوتبالش را در پنج سالگی با تیم پارکو آغاز کرد. با اینکه پدر بزرگش تعصبی به فوتبال نداشت اما از طرفداران اتلتیکو مادرید بود و فرناندو این علاقه را از او به ارث برده بود. او در ابتدا می خواست مانند برادرش دروازه بان شود اما وقتی هفت ساله بود در یک بازی دو دندان جلویاش را از دست داد و مجبور به استفاده از پروتز مصنوعی شد . مادرش فلوری از او خواست تا پستش را عوض کند و به این ترتیب او مهاجم شد . در نه سالگی پدرش خوزه با بردن او به اتاق مدال ها و افتخارات باشگاه اتلتیکو مادرید او را غافلگیر کرد . او که تا آن زمان تنها عکسهایی از جام ها و مدالهای اتلتیکو را دیده بود توانست جام ها را از نزدیک ببیند و آنها را لمس کند.

 

تحقق یک رویا

تورس در یازده سالگی با به ثمر رساندن ۵۵ گل برای تیمش توانست جزء یکی از سه بازیکنی باشد که اجازه حضور در تست تمرینی اتلتیکو مادرید را بدست اورده و سرانجام پس از جلب نظر کادر فنی این تیم توانست قراردادش را در سال ۱۹۹۵ با اتلتیکو امضاء کند. حضورش در این تیم برای خوانواده تورس یک رویا بود . آنها خیلی تلاش کردند تا او یک فوتبالیست شود و هیچ کدامشان تصور هم نمی کردند که او به جایگاهی که هم اکنون در آن است برسد. او در خاطراتش می گوید: پدرم باید بعد از ظهرها محل کارش را ترک می کرد تا مرا به محل تمرین برده وبعد با قطار به سر کارش بر می گشت. در بقیه اوقات مادرم مرا با قطار یا اتوبوس می رساند. مهم نبود که هوا بارانی بود یا خیلی گرم او به هر حال مرا می رساند . او همیشه به من می گفت هر وقت خسته شدی لازم نیست ادامه بدهی فکر نکن مجبوری که فوتبال را ادامه بدهی اما من هرگز خسته نشدم.

 

آغاز شهرت

ترس در چهارده سالگی به عنوان بهترین بازیکن رده سنی خودش در اروپا انتخاب شد . او توانست به همراه تیم ملی اسپانیا عنوان قهرمانی را در جام ملتهای اروپا و در رده سنی زیر شانزده سال بدست آورده وعنوان بهترین بازیکن و گلزن آن دوره از مسابقات را از آن خود کند . از آن زمان به بعد او به چهرهای شناخته شده در میان مردم تبدیل شد.

 

حضور در لیورپول

فرناندو نخستین حضور حرفه ایاش را در لیگ در سن ۱۷ سالگی تجربه کرد . کمک او با عث شد تا اتلتیکو از دسته دوم صعود کند . او در دومین فصل حضورش در این تیم به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان جام ملتهای اروپا در رده سنی زیر ۱۹ سال شد ودوباره عنوان آقای گلی مسابقات را بدست آورد. از آن زمان به بعد سیل پیشنهادها به او شروع شد که یکی از آنها از سوی آرسنال بود. با اینکه تورس تا قبل از آن تمایلی به ترک اتلتیکو نداشت اما نظرش تغییر کرد چرا که معتقد بود حضور در جمع بهترینهای فوتبال می تواند به پیشرفت او کمک کند و لیورپول تنها تیمی بود که فرناندو دوست داشت به آن بپیوندد. او با وجود داشتن پیشنهادهای مالی بهتر از سوی دیگرباشگاهها این تیم را انتخاب کرد. تورس پس از پیوستن به لیورپول امیدوار بود که بتواند به واسطه شش فصل حضورش در کنار بازیکنان بسیار خوب آن بازی کند وگلهای زیادی را به ثمر برساند . او می گوید: “بین بازیکنی که در دسته دوم اسپانیا بازی می کرد با بازیکنی که الان هستم تفاوتهای فیزیکی و فنی زیادی است و مهمترین آنها نوع حرکت من در میدان است. به مرور زمان بدون آنکه حس کنی یاد می گیری که بهتر حرکت کنی. خیلی کمتر از قبل می دوی و بیشتر با توپ کار می کنی سرعتت بالا می رود و می توانی در دفاع هم به تیم کمک کنی . دانستن این که در کجای زمین قرار بگیری چیزی است که در طول تجربه مسابقات می توانی آن را یاد بگیری ”

 

تورس با زانوهای استثنایی

حتی مصدومیتهای تورس هم جنبه مثبت خودش را داشت. او در دسامبر ۲۰۰۰ تحت عمل جراحی قرار گرفت. جراح او بعد از شکستن استخوان پایش از حالت کشسانی کاسه زانوی فرناندو شگفت زده شد و در این باره گفت: اینها منعطف ترین زانوهایی بوده است که تا به حال دیده ام.

 

اسطوره های کودکی تورس

قهرمانان کودکی تورس مایکل جردن بسکتبالیست آمریکایی، کیکو بازیکن سابق تیم اتلتیکو مادرید و میگل ایندوریان دوچرخه سوار اسپانیایی بودند و کارتون مورد علاقه اش نیز ( فوتبالیستها) بود و در زمانی که در باشگاه محلی ماریو بازی می کرد کاپیتان سوباسا را الگوی خودش قرار می داد با آنکه عده زیادی سبک بازی فرناندو را شبیه ماکو ون باستن ستاره هلندی باشگاه میلان و اژاکس امستردام و سر مربی فعلی این تیم می دانند اما خودش معتقد است با آنکه ون باستن الگویش بوده است اما راه زیادی تا رسیدن به فوتبال او در پیش دارد.

 

فرناندو و آرمان گرایی

مجسمه مومی تورس در موزهای در مادرید اسپانیا در حالی که در کنار مایکل جردن، میگل ایندوریان، زیدان و رائول ایستاده قرار داده شده و این امر باعث افتخار پدرش است. او به شدت ایده ال گراست و موفقیت خود را مدیون این خصلتش می داند . او حتی در زمین تمرین هم تحمل باخت ندارد. کتاب معروف چه کسی پنیر مرا جابجا کرده است را خوانده و به گفته خودش تاثیر مثبتی بر روی او گذاشته است. او خودش را خوش شانس و با اراده قوی توصیف می کند که به هر انچه که می خواسته رسیده است و با اینکه شانس را در زندگی مهم می داند اما معتقد است کسی چیزی را مجانی به او نداده واگر انسان به دنبال استعدادش برود آنچه را که می خواهد به دست خواهد اورد. دیوانه و متعصب کلماتی است که تورس خود را با آنها توصیف می کند کمی خرافاتی است و اگر قبل از گلزنی در یک بازی با کسی حرف زده باشد همیشه و قبل از سایر بازی ها آن کار را تکرار می کند.



نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت19:53---28 مهر 1390
سلام عنوان دیوانه و متعصب!

leila
ساعت13:30---28 مهر 1390
salam kheyli mamnoon ke nazare mn baratoon mohemeh shoma har bazikoniro bezarid ma doost darim faghad alan on bala khondam neveshte toress ham aknoon dar liver pool toop mizane

arezoo
ساعت7:41---21 مهر 1390
salam ali jan linket kardam ke movafagh basi

پردیس
ساعت16:29---20 مهر 1390
با چه اسمی بلینکمت؟؟؟؟پاسخ: با عنوان: Chelsia FC با آدرس: chelsiafc.LXB.ir

پردیس
ساعت16:29---20 مهر 1390
با چه اسمس بلینکمت؟؟؟؟پاسخ: با عنوان: Chelsia FC با آدرس: chelsiafc.LXB.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب